Monday 1 February 2016

Doorgift Cup Cake Towel

Hai!! Hari ni aku nk share pasal doorgift untuk majlis kawin aku yg tak lama je lg akan menjelang tiba. Memula tu aku order online dulu. Tak banyak pun, dlm 250 pcs. 1 pcs Rm1.00 akak tu jual. Plan nk buat utk VIP tp tak jadi. Mak aku ckp bg kt semua tetamu.

So, kitorang try DIY je cup cake towel ni. Tak sangka menjadi dan cara buat ni sgt senang. Ok kt dlm gmbar tu antara sebahagian hasil cup cake towel yg dh siap.. cantik tak? Bkn kek betul tu..jgn pegi mkn pulak. Hahaha.. Lepas ni kepada bribe to be lain boleh la mencuba. Comel sgt!! 😍

Hasil setakat ni yg dh DIY dpt 500 pcs + dgn yg order online 250 pcs.. Jumlah semua sekali setakat ni 750 pcs..yeaayy!! Sikit je lg..target aku 1000 pcs. 💪

Ok, nti dh cukup 1000 pcs, aku update lg.

No comments:

Post a Comment