Saturday 6 February 2016

Doorgift Kat Pasaraya Cowboy Batu Pahat

Assalamualaikum...terus story la eh, x yah mukadimah sgt..kekeke..kali ni nk update pasal doorgift biskut pulak. Siang td sebenarnya aku satu family ke Melaka ada majlis kawin kt sana. Balik dari majlis kawin tu, plan nk pegi Pasaraya Cowboy kt Melaka nk cari biskut ni sbb Cowboy kt Kulai dh habis stock!! Bulan lepas aku dpt beli 28 bungkus je. Baru2 ni pegi Cowboy Kulai still xde stock jgk walaupun sebungkus.. Kecewa lah ambe!! Dh smpai Melaka ni pun x jd nk cari kt Cowboy Melaka..so kitorang singgah Cowboy Batu Pahat..jauh jgk la dlm 1 jam lebih perjalanan dari Melaka nk ke Batu Pahat.

Guna waze tau cari cowboy Batu Pahat td untuk elak sesat main pusing2 kt bandar Batu Pahat tu dan untuk elak dari buang masa lama2 mencari x jumpa..hahaha.. kitorang x biasa dtg sini walaupun still kt dlm Johor jgk. Jauh tau Batu Pahat dgn Kulai.. Aku selalu pegi kulai↔Johor Bahru je sbb kira dekat..hahaha...

Ok smpai je cowboy Batu Pahat, terus pegi masuk kt dlm tu berdua je dgn mak aku cari biskut ni dgn harapan biskut ni ada lagi..jgn la habis stock..dh la jauh!! Yg lain x ikot, pegi kedai mkn..haha.. Hah pastu terjumpa je dgn excited nya aku rasa nk angkut semua masuk dlm troli..LOL.. 30 bungkus perisa coklat, 30 bungkus perisa blackcurrent. Yg coklat tu ngam2 habis semua aku ambik. Blackcurrent tinggal 5 bungkus..Jadinya dpt la aku beli 60 bungkus borong terus..hahahaha.. so happy walau duit aku dh terbang melayang..lalalala.. Takde la aku nk risau lg kan sbb kuantiti dh cukup.. :)

Masa kt cashier tu, customer depan aku tu sibuk tnya byk nye beli..nk jual ke..aku iyekan aje..layan jela apa dia ckp..gamaknya dia igt aku bukak kedai..bisnes...hahaha..

Skg ni air kotak dh cukup, biskut pn dh cukup dan korang pn dh tau doorgift ape aku nk bg nanti masa wedding aku kan...untong la korang dh tau..huhu...

1 comment: