Monday 8 February 2016

Beg Doorgift Baru

Assalamualaikum...selamat mlm..bertemu kembali sekali lg kite mlm ni....ahahaha..ok kali ni aku nk story pasal beg doorgift yg baru je aku beli td kt pasaraya cowboy area Kulai ni je..sebenarnya sebelum ni aku dh plan nk guna brown paper bag yg selalu org guna untuk isi pisang goreng tu untuk doorgift aku. Then dh suku jgk la yg aku packing dgn jayanya. Tp bila dh susun tu kan bertindih-tindih pulak kan, jd kemek doorgift aku tu sbb paper bag tu lembik, air kotak tu berat jgk la..so kedudukan yg kt belah bawah tu dh berkeromot paper bag nya..ala mcm A4 paper yg korang dh keronyokkan tu..boleh bayangkan x?? So aku kecewa la bila doorgift yg aku dh packing cantik2 dgn penuh kreatif jd mcm tu..aku x tau nk buat mcm mane lg..serius sedih tau..

Jadi aku decide, aku nak beli lain la..xpelah rugi sikit je..rugi dlm RM40 camtu la untuk 800 pcs paper bag yg aku dh beli.. Serius mmg aku dh membazir sgt untuk part ni tp yelah mcm aku ckp td xpelah..pejam mata jelah RM40 tu kan..Bukan RM400 kan..hehehe..Jd skg ni dan mlm ni aku happy sgt sbb kerunsingan yg melanda pasal beg doorgift ni dh selesai. Ye aku tau, aku bg rupa bentuk yg mcm mana sekali pun org akan buang jgk. Tp sekurang2 nya time tetamu menerima tu, still nampak dlm keadaan baik..

Selain beli beg doorgift td, mak aku nk beli bunga pulak..Bunga rose untuk serikan bilik pengantin..haha..ok lah aku ikotkan je. Combination colour emerald green dan kuning..cantik kan??? Nanti aku update kt lain entri pulak pasal bunga ni.. Berbalik pd beg doorgift ni, td aku borong 20 bungkus..1 bungkus tu ada 50 pcs. Design aku pilih ni xde colour emerald green..kecewa lg...Tp xpe lah aku amik colour mint green ke hijau susu camtu la..x lari dari tema sgt..still dlm kategori hijau..ok takat ni je nk citer pasal beg doorgift yg baru. Yg lama tu nti aku tau la apa nk buat..kekeke..

No comments:

Post a Comment