Friday 12 February 2016

Bunga Tangan

Hai!! Mlm ni nk story pasal bunga tangan pulak. Hari tu kan aku ada pegi pasaraya cowboy dgn mak aku..mak aku sibuk nk cari bunga2 tu kan.. Bunga ni untuk hias bilik pengantin sebenarnya. Ada bape pokok tah mak aku beli...aku amik 3 pokok je..

Tapi sbb aku nk jimat dan malas nk beli dan cari lain, aku pinjam kejap bunga ni untuk buat bunga tangan.. nk guna sehari je pun..hihi.. So x susah mana pn, aku cuma gabungkan aje sepokok bunga ros kuning dgn sepokok bunga ros hijau.. pastu selit sekali sepokok bunga merah dan putih.. sepokok tu ada 5 kuntum bunga.

Dengan gigihnya aku gabungkan ke semua bunga ni duk soletip bape byk pun aku x igt la, ikat riben bagai..hahaha... jadilah sejambak bunga tangan yg x seberapa ni..jadi lah dari xde langsung kan..cantik jgk kot..ahahahaha... senang je..pastu betul2 kan la sikit bunga tu bg nmpak cantik..dh siap!! :)

Edit gmbar x bape kemas la..haha....boleh la tu fokus jgk kt bunga..sengaja edit background xde colour k..baru la imej bunga tu terserlah!!

No comments:

Post a Comment