Wednesday 3 February 2016

Pakej Kad Kahwin Murah RM288


                         

Assalamualaikum b2b sekalian..hari ni nk story pasal kad kawin. Kad kawin aku ni dh lama dh pun siap..bulan 12/2015 dh ready wokeyyy...boleh dikatakan terlalu awal aku prepare kad kawin ni sbb majlis mei 2016 kot..huhu...tp bajet dh ada, jumpa pakej kad kawin yg sgt berbaloi harganya yg dicadangkan oleh sepupu tersayang aku Cik Athira..So aku terus order pakej kad kawin 500 pcs.

Ok pakej yg aku pilih ni Pakej IDS 500 dari EZ.CETAK..dlm pakej ni korang akan dapat mcm2 yg mmg best :-
• 500 Pcs Kad Kahwin
• 500 Pcs Sampul Kad
• 1000 Pcs TQ Tag (2" x 2")
• 1 Pcs Bunting (2' x 5')
• 1 Pcs Banner (6' x 3')
• 3 Pcs Penunjuk Arah (2' x 2')

Tp x sangka aku dpt extra kad 150 pcs. Jumlah kad kawin aku semua ada 650 pcs. Byk gilerrr..hahaha..
Ok..delivery Ez.cetak ni guna citylink dan caj Rm10 je dikenakan. Jumlah keseluruhan kos pakej kad kahwin aku ni RM288 sahaja. Lokasi Ez.cetak ni kt Kulim, Kedah.. Aku duk Kulai, Johor..haha.. nampak x betapa jauhnya aku order kt hujung utara semenanjung sana. Hah x nyesal order jauh-jauh tau..Highly recommended!  Excellent service! Quality card tip top dgn harga yg sgt berpatutan. Serius ngaku la mmg aku sgt berpuas hati. Sgt digalakkan untuk bakal2 pengantin kt luar sana. Jgn risau, boleh dipercayai. Aku ni salah sorang dari beribu customer mereka tau. Jgn takut untuk order online. Lg pn senang, korang boleh jimat masa, tenaga x payah nk pegi sana sini. Semuanya di hujung jari...haha..

Ada byk pilihan pakej yg korang boleh pilih..Nak pilih pakej, tgk design kad kawin dan sebagainya korang boleh tgk kt website dia ni www.ezcetak.com dan cara order tu korang kena pegi website ez.cetak..isi form order kt situ. So easy wokeyy..main klik2 je..

Time dpt bungkusan kad kawin tu, dia ada selit invois sekali untuk rujukan urusan jual beli. Cakap pasal urusan jual beli ni, 1st step tu mmg korang kena isi form kt website ez.cetak..isi maklumat peribadi korang la..urusan seterusnya semua melalui emel je untuk pengesahan order dan sebagainya. Pastikan korang ada emel ok. Cuma untuk comfirmation design kad kawin je melalui whatsapp. So untuk kt emel tu nanti dia akan bgtau proses seterusnya dan korang akan faham dgn mudah. Dia akan bg no order korang dan no order ni korang boleh guna sebagai rujukan untuk check status kad kahwin korang dh siap ke belum..dh delivery ke belum.. best kan? so cepat2 la order pakej kad kahwin dgn ez.cetak..


2 comments:

  1. Impressive! I really like this blog.
    Thanks for giving this information…
    Kad kahwin murah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Welcome ..thanks like my blog.. Thanks for reading :)

      Delete